Είσοδος μελών

Χρήστης:
Κωδικός:
Να με θυμάσαι 

Απόκτηση πρόσβασης
Yπενθύμιση στοιχείων πρόσβασης στο e-mail σας.
 

 
e-shop

Tags

ΑΜΠΕΛΙ & ΔΕΝΔΡΑ

ΑΡΟΤΡΑΙΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΕΚΤΡΟΦΕΣ

ΚΗΠΕΥΤΙΚΑ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΑ

ΠΛΗΡΩΜΕΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ & ΠΛΗΡΩΜΕΣ

ΦΟΡΕΙΣ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ

Αγροτύπος Forum

 
Περιοδικό

 
Για συνδρομητές

 
ΑγροΠροϊόντα

Quick Search Tip: Γράψτε τα αρχικά ή τμήμα της επωνυμίας του παραγωγού.


Προϊόντα κατά σύστημα παραγωγής:

Άλλες επιλογές:

 
Επιχειρήσεις

Quick Search Tip: Γράψτε τα αρχικά ή τμήμα της επωνυμίας της επιχείρησης.


Επιχειρήσεις κατά κατηγορία:

Άλλες επιλογές:

Χωρίς αγροτικό οι ετεροεπαγγελματίες αγρότες, κίνδυνος κατάρρευσης της αγορά των pickups στην χώρα μας


Στον κίνδυνο να καταρρεύσει η αγορά των pickups στην χώρα μας αναφέρεται σε δηλώσεις του στον ΑγροΤύπο ο κ. Γιάννης Ζαμπέλης, Διευθυντής της εταιρείας, Πέτρος Πετρόπουλος που αντιπροσωπεύει την ISUZU. «Ο νόμος αναφέρει ότι οι μη κατά κύριο επάγγελμα αγρότες (ετεροεπαγγελματίες που έχουν αγροτικό εισόδημα), δεν δικαιούνται αγορά οχήματος μεγαλύτερου των 2.500 κιλών (2,5 τόνους) μεικτού βάρους, γεγονός που τους αποκλείει την αγορά κάθε είδους ημιφορτηγού (pickup)», τονίζει.

Και προσθέτει: «Δεν υπάρχει pickup αυτή την στιγμή στην ελληνική αγορά που να είναι μικτού βάρους κάτω των 2,5 τόνων. Όλα είναι της τάξης των 3 τόνων.

Η απαγόρευσης της αγοράς ίσχυε και παλαιότερα αλλά υπήρχε ένα «παραθυράκι» στο νόμο που ανέφερε ότι εφόσον τα pickup είχαν «ωφέλιμο βάρος» κάτω από 1.300 κιλά επιτρέπεται η αγορά τους.

Όλες οι μάρκες έχουν ωφέλιμο φορτίο (δηλαδή βάρος που μπορούν να φορτώσουν) από 900 μέχρι 1.200 κιλά. Έτσι υπήρχε η δυνατότητα να αγοραστεί από τον ετεροεπαγγελματία αγρότη.

Αυτό άλλαξε μετά τη δημοσίευση μιας εγκυκλίου. Έτσι και το κράτος χάνει χρήματα και επίσης χιλιάδες καταναλωτές που δεν έχουν πια τη δυνατότητα να αγοράσουν αγροτικό αυτοκίνητο δεν υπάρχει κάτι εναλλακτικό να αγοράσουν.

Δηλαδή όλοι οι μισθωτοί, ελεύθεροι επαγγελματίες, δημόσιοι υπάλληλοι και συνταξιούχοι που έχουν ένα αγροτικό εισόδημα βγαίνουν εκτός της αγοράς των pickups. Το μόνο που καταφέρνει ουσιαστικά αυτή η απόφαση είναι να «διαλύσει» την αγορά».

Διαβάστε το ΦΕΚ (άρθρο 30)

Διαβάστε την εγκύκλιο

Σταύρος Παϊσιάδης

 
 

Επιστροφή

1990-2017 © www.agrotypos.gr. All rights reserved. XE: 0,6210938 sec | Top
English version | Facebook | Twitter | Youtube | Olive clima | Credits | Xρήση Cookies | Bug report Αναφορά σφάλματος | Mobile version