Είσοδος μελών

Χρήστης:
Κωδικός:
Να με θυμάσαι 

Απόκτηση πρόσβασης
Yπενθύμιση στοιχείων πρόσβασης στο e-mail σας.
 

 
e-shop

Tags

ΑΜΠΕΛΙ & ΔΕΝΔΡΑ

ΑΡΟΤΡΑΙΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΕΚΤΡΟΦΕΣ

ΚΗΠΕΥΤΙΚΑ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΑ

ΠΛΗΡΩΜΕΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ & ΠΛΗΡΩΜΕΣ

ΦΟΡΕΙΣ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ

Αγροτύπος Forum

 
Περιοδικό

 
Για συνδρομητές

 
ΑγροΠροϊόντα

Quick Search Tip: Γράψτε τα αρχικά ή τμήμα της επωνυμίας του παραγωγού.


Προϊόντα κατά σύστημα παραγωγής:

Άλλες επιλογές:

 
Επιχειρήσεις

Quick Search Tip: Γράψτε τα αρχικά ή τμήμα της επωνυμίας της επιχείρησης.


Επιχειρήσεις κατά κατηγορία:

Άλλες επιλογές:

Syngenta Family: Πρόγραμμα κατάρτισης νέων γεωπόνων των παιδιών των συνεργατών της

Syngenta Family: Πρόγραμμα κατάρτισης νέων γεωπόνων των παιδιών των συνεργατών της


Το Syngenta Family είναι ένα καινοτόμο πρόγραμμα της Syngenta με στόχο την κατάρτιση της νέας γενιά των συνεργατών της, προσφέροντας τους εμπειρίες και γνώσεις για την καλύτερη λειτουργία των επιχειρήσεων τους.

Τον Οκτώβριο του 2016, η Syngenta πιστή πάντα στις δεσμεύσεις της, υλοποίησε το πρώτο σεμινάριο του Syngenta Family που είχε ως θέμα «Βασικές Αρχές Οικονομικής Διαχείρισης της Επιχείρησης», το οποίο άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, με την συμμετοχή των συνεργατών μας να ξεπερνάει τα 70 άτομα.

Η μεγάλη επιτυχία του πρώτου μας σεμιναρίου ήταν κάτι που μας χαροποίησε ιδιαίτερα και μας έδωσε το έναυσμα να συνεχίσουμε με ακόμη μεγαλύτερο ενθουσιασμό στην υλοποίηση του δεύτερου σεμιναρίου το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα, στις 28-29 Απριλίου.

Η εκπαίδευση περιελάμβανε 2 θεματικές ενότητες:

1. Επαγγελματικές Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση πελατών

2. Ορθολογική χρήση των φυτοπροστατευτικών προϊόντων, για την προστασία του χρήστη και των νερών, μία  εκπαίδευση που πραγματοποιήθηκε σε πειραματικούς αγρούς στην περιοχή του Βελεστίνου.

Η ανταπόκριση των συνεργατών μας και αυτή τη φορά ήταν μεγάλη, με τη συμμετοχή να φτάνει τα 60 άτομα.

Το σεμινάριο πωλήσεων κάλυψε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο παίρνει αποφάσεις ο πελάτης, τα πιθανά αγοραστικά του κριτήρια, συμβουλές για αποτελεσματική διαχείριση της πώλησης, τη δημιουργία πελατοκεντρικής νοοτροπίας, τον χειρισμό του πελάτη σε σχέση με τον τύπο του καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να κερδηθεί η αφοσίωση του.

Παράλληλα στους πειραματικούς αγρούς ο συνάδελφός μας Φώτης Ανδρινόπουλος, Junior Regulatory & Stewardship Manager, με την συνεργασία των καθηγητών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας τους κύριους Αθανασίου Χ., Βλόντζο Γ., Καβαλάρη Χ. και Μπαρτζιάλη Δ., παρουσίασαν πετυχημένες πρακτικές διαχείρισης αγρού πλήρως ευθυγραμμισμένες με το Σχέδιο Καλής Ανάπτυξης της Syngenta για μια αειφόρο - παραγωγική γεωργία.

Η εκπαίδευση ξεκίνησε σε πειραματικό αγρό που εγκαταστάθηκε στην περιοχή Βελεστίνου με την συνεργασία του ΕΣΥΦ και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, όπου έγινε ενημέρωση αναφορικά με την σημασία των ζωνών ανάσχεσης.

Στην συνέχεια έγινε επίδειξη του συστήματος HELIOSEC σχετικά με τη διαχείριση στον αγρό των υγρών αποβλήτων που περιέχουν υπολείμματα φυτοπροστατευτικών προϊόντων, για το οποίο η Syngenta κατέκτησε την 1η θέση κερδίζοντας το «GOLD AWARD» στο διαγωνισμό Environmental Awards 2016.

Ακολούθησε επίδειξη καλιμπραρίσματος ψεκαστικών μηχανημάτων για αποτελεσματικότερες εφαρμογές, μετρώντας την ταχύτητα, τον ρυθμό ροής, τον όγκο ψεκασμού και σύγκριση των ακροφυσίων στη μπάρα ψεκασμού.

Στο τέλος οι νέοι γεωπόνοι είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν πειραματικά χωράφια της Syngenta όπου οι γεωπόνοι της Syngenta Παναγιώτης Κωστίκας, Γιάννης Αβραμίδης, Βάιος Βαιόπουλος και Θανάσης Κωστίδης τους ξενάγησαν στις νέες ποικιλίες σιταριού της Syngenta.

Το Syngenta Family απέδειξε για άλλη μια φορά ότι συνεχίζει δυναμικά το εκπαιδευτικό αυτό ταξίδι που προσφέρει επιμόρφωση, επαγγελματικές εμπειρίες και φέρνει πιο κοντά τις νέες γενιές γεωπόνων της Syngenta και των συνεργατών μας.

Επισκόπου Αφροδίτη
Marketing Services Specialist

 
 

Επιστροφή

1990-2017 © www.agrotypos.gr. All rights reserved. XE: 1,294922 sec | Top
English version | Facebook | Twitter | Youtube | Olive clima | Credits | Xρήση Cookies | Bug report Αναφορά σφάλματος | Mobile version