Είσοδος μελών

Χρήστης:
Κωδικός:
Να με θυμάσαι 

Απόκτηση πρόσβασης
Yπενθύμιση στοιχείων πρόσβασης στο e-mail σας.
 

 
e-shop

Tags

ΑΓΡΟΤΕΣ & ΔΗΜΟΣΙΟ

ΑΜΠΕΛΙ & ΔΕΝΔΡΑ

ΑΡΟΤΡΑΙΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΕΚΤΡΟΦΕΣ

ΚΗΠΕΥΤΙΚΑ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΑ

ΠΛΗΡΩΜΕΣ

ΦΟΡΕΙΣ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ

 
Περιοδικό

 
Για συνδρομητές

Αγροτύπος Forum

We Love Tomato: Το μέλλον στην αγορά της τομάτας τύπου σνακ παρουσιάστηκε στην Αλμερία με πρωτοβουλία της Syngenta

We Love Tomato: Το μέλλον στην αγορά της τομάτας τύπου σνακ παρουσιάστηκε στην Αλμερία με πρωτοβουλία της Syngenta


Συνέδριο με τίτλο: «We Love Tomato», για τις νέες τάσεις προώθησης και κατανάλωσης της τομάτας «snak», διοργάνωσε η Syngenta, στην Αλμερία της Ανδαλουσίας στην Ισπανία, την Τετάρτη (7 Μαρτίου 2018). Το συνέδριο προσέλκυσε πολλούς εμπειρογνώμονες, παραγωγούς τοματίνιων και εμπόρους - εξαγωγείς από διάφορες χώρες, στους οποίους δόθηκε και η ευκαιρία, την Πέμπτη (8 Μαρτίου), να γνωρίσουν τις ποικιλίες snacks τοματών της Syngenta στον ερευνητικό σταθμό κηπευτικών της Syngenta στο El Ejido της Αλμερίας.

Στο «παιχνίδι» διακίνησης κηπευτικών και το ηλεκτρονικό εμπόριο
Στην έναρξη του συνεδρίου, την Τετάρτη (7 Μαρτίου), χαιρετισμό απηύθυνε ο κ. Matthew Johnston, Global Head Vegetable Seeds της Syngenta.

Στη συνέχεια ο κ. Pierre Escodo, συντάκτης και ιδρυτής  του περιοδικό Eurofresh, παρουσίασε την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) φρούτων και λαχανικών σε διάφορες χώρες, όπως η Κίνα, στην οποία «το 30% των καταναλωτών αγοράζουν συχνά από το διαδίκτυο φρούτα και λαχανικά».

Στη συνέχεια ακολούθησαν και άλλες τοποθετήσεις, με βασικό συμπέρασμα ότι οι online παραγγελίες αγροτικών προϊόντων κερδίζουν έδαφος στην παγκόσμια αγορά.

Η προώθηση των προϊόντων προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα με βασικό παράγοντα τον καταναλωτή.

Όπως και στα σουπερμάρκετ έτσι και στο διαδίκτυο, ο καταναλωτής αποφασίζει να αγοράσει ένα νέο προϊόν, με γνώμονα την εμφάνιση, αλλά θα το προτιμήσει ξανά μόνο αν ικανοποιηθεί από την ποιότητα και την γεύση.

Ειδικά στην περίπτωση του ηλεκτρονικού εμπορίου, όσες εταιρίες διαθέτουν προϊόντα δίχως αυτά τα χαρακτηριστικά ρισκάρουν να βρεθούν εκτός αγοράς, καθώς ο καταναλωτής μπορεί εύκολα μέσα από τις ιστοσελίδες διακίνησης και τα social media να σχολιάσει αρνητικά ένα κακό προϊόν.

«To γεγονός αυτό σηματοδοτεί τον εκδημοκρατισμό της αγοράς φρούτων και λαχανικών», όπως τόνισε ο ειδικός σε θέματα διακίνησης κ. Jelger De Vriend, επισημαίνοντας στην ομιλία του τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που ενισχύουν την κατανάλωση.

Μετασυλλεκτική διαχείριση και συσκευασίες
Σημαντικό ρόλο στην διακίνηση ποιοτικών προϊόντων που θα προσελκύσουν τον καταναλωτή διαδραματίζουν η μετασυλλεκτική διαχείριση αλλά και η συσκευασία.

Ο κ. Eelke Westra, ειδικός στη μετασυλλεκτική διαχείριση φρούτων και λαχανικών από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Wageningen της Ολλανδίας, αναφέρθηκε στην ποιότητα  των προϊόντων και στους παράγοντες  που καθορίζουν τη διατήρηση της από το χωράφι στην κατανάλωση , επισήμανε επίσης ότι σημαντικός παράγοντας είναι η συσκευασία, η οποία μπορεί να αυξήσει τη διάρκεια ζωής στο ράφι και να επηρεάσει την επιλογή των καταναλωτών.

Σύμφωνα με τον κ. Rafa Povo, ανεξάρτητο σύμβουλο λιανικών πωλήσεων, εμφανίζεται και η τάση οι καταναλωτές να προτιμούν προϊόντα που έχουν πιο οικολογικές συσκευασίες ή είναι μη συσκευασμένα».

Η στρατηγική της Syngenta
Ο κ. Daniel Rickett, Traits and Technology, Veg. Seeds της Syngenta, παρουσίασε την στρατηγική της εταιρείας στην παραγωγή νέων ποικιλιών.

Η Syngenta, επενδύει κάθε χρόνο 80 εκατ. δολάρια στην έρευνα πολλαπλασιαστικού υλικού, διαθέτει ερευνητικά κέντρα σε όλο τον κόσμο - όπως πειραματικούς σταθμούς στην Ισπανία, στην Ολλανδία και στο Ηνωμένο Βασίλειο - αλλά και εγκαταστάσεις σποροπαραγωγής σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Ταϊλάνδη, η Χιλή και η Κένυα.

Στόχος της εταιρείας είναι η προμήθεια των παραγωγών με ποικιλίες που να καλύπτουν τις ανάγκες της αγοράς κηπευτικών, εξασφαλίζοντας παράλληλα τις  ανάγκες των παραγωγών αλλά και των καταναλωτών για αναβαθμισμένα ποιοτικά προϊόντα.

Όλα αυτά επιτυγχάνονται λανσάροντας ποικιλίες που να συνδυάζουν ανθεκτικότητες σε ασθένειες και εχθρούς, προσαρμοστικότητα στο περιβάλλον καλλιέργειας, υψηλές αποδόσεις και υψηλή ποιότητα καρπών με εξαιρετική γεύση.

Η επίσκεψη στον πειραματικό σταθμό
Την Πέμπτη (8 Μαρτίου) πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στον ερευνητικό σταθμό της Syngenta, όπου σε αποδεικτικό αγρό παρουσιάστηκε η πλούσια γκάμα τοματών τύπου σνακ (τοματίνια) της Syngenta τύπου mini plum (red, orange, yellow), cherry και mini cherry, mini San Marzano και Kumato, sweet green cherry και plum κ.α.

Ο κ. Stephane Lecaro, Portfolio Manager Tomato Europe-Africa-Middle East, μας περιέγραψε τα χαρακτηριστικά των καρπών κάθε ποικιλίας, τις ανοχές τους, τα ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους, αλλά και τις προτάσεις της Syngenta για τους βέλτιστους συνδυασμούς τους με την πλούσια σειρά υποκειμένων εμβολιασμού της εταιρείας.

Παράλληλα, είχαμε και την ευκαιρία να διαπιστώσουμε πόσοι γευστικοί είναι οι καρποί δοκιμάζοντας τους!

Ευχαριστούμε θερμά τη Syngenta Hellas για την ενδιαφέρουσα εμπειρία που αποκομίσαμε από το εξαιρετικό αυτό ταξίδι.

 
 

Επιστροφή

1990-2018 © www.agrotypos.gr. All rights reserved. XE: 0,59375 sec | Top
English version | Facebook | Twitter | Youtube | Olive clima | Credits | Xρήση Cookies / Πολιτική Απορρήτου | Τρόποι Πληρωμής | Bug report Αναφορά σφάλματος | Mobile version