Είσοδος μελών

Χρήστης:
Κωδικός:
Να με θυμάσαι 

Απόκτηση πρόσβασης
Yπενθύμιση στοιχείων πρόσβασης στο e-mail σας.
 

 
e-shop

Tags

ΑΜΠΕΛΙ & ΔΕΝΔΡΑ

ΑΡΟΤΡΑΙΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΕΚΤΡΟΦΕΣ

ΚΗΠΕΥΤΙΚΑ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΑ

ΠΛΗΡΩΜΕΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ & ΠΛΗΡΩΜΕΣ

ΦΟΡΕΙΣ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ

Αγροτύπος Forum

 
Περιοδικό

 
Για συνδρομητές

 
ΑγροΠροϊόντα

Quick Search Tip: Γράψτε τα αρχικά ή τμήμα της επωνυμίας του παραγωγού.


Προϊόντα κατά σύστημα παραγωγής:

Άλλες επιλογές:

 
Επιχειρήσεις

Quick Search Tip: Γράψτε τα αρχικά ή τμήμα της επωνυμίας της επιχείρησης.


Επιχειρήσεις κατά κατηγορία:

Άλλες επιλογές:

Η αγορά Μάνγκο και Αβοκάντο αναπτύσεται στην Ευρώπη


Ολοκληρώθηκε το συνέδριο τροπικών φρούτων και η συνδιάσκεψη της Ευρώπης για τα αβοκάντο και τα Μάγκο, που έγιναν στα πλαίσια της διεθνούς έκθεσης για το εμπόριο των φρούτων και των λαχανικών Macfrut.

Στο συνέδριο παρευρέθησαν πάνω απο 300 παραγωγοί, εξαγωγείς και ειδικοί στα τροπικά φυτά από όλο τον κόσμο. Η πρώτη συνεδρία που έλαβε χώρα στις 10 Μαΐου 2018, συντονίστηκε από τον κ. Roberto Della Casa απο το Πανεπιστήμιο της Μπολόνια, και ήταν εστιασμένη στην ποιότητα και το marketing.
 
«Ο τομέας των τροπικών φρούτων αναπτύσσεται ισχυρά στην Ευρώπη. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια, η αγορές των μάνγκο και των αβοκάντο αυξήθηκαν εντυπωσιακά και τρώγονται πλέον καθημερινώς από τους καταναλωτές», είπε ο πρόεδρος της Macfrut κ. Renzo Piraccini στην έναρξη της συνδιάσκεψης.
 
«Η επιτυχία αυτών των φρούτων σε χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία και η Ολλανδία, αλλά ακόμα και η Ιταλία, έχει διευκολυνθεί από τις πρόσφατες τάσεις για υγιεινά προϊόντα, και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των καταναλωτών για εξωτικές συνταγές και προϊόντα τόσο στο σπίτι όσο και στα εστιατόρια»
 
Η Elisa Macchi, διευθύντρια του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φρούτων και Λαχανικών, παρείχε μια επισκόπηση των Ευρωπαϊκών αγορών και μάλιστα των αγορών της Ιταλίας, Γαλλίας και Γερμανίας.
 
«Από αυτές τις χώρες, στην Γαλλία καταναλώνονται τα περισσότερα αβοκάντο με 114.000 τόνους το 2016, αναδεικνύοντας μια αυξητική τάση τα τελευταία 10 χρόνια (+42% για την περίοδο 2007-2016). Η κατανάλωση μάνγκο αντίστοιχα είναι στους 40.000 τόνους, με μια αύξηση της τάξεως του 76% τα τελευταία 10 χρόνια.
 
Τα μάνγκο είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην Γερμανία: σχεδόν 65.000 τόνοι καταναλώθηκαν το 2016, μία αύξηση που αγγίζει το 56% σε σχέση με το 2007, ενώ η κατανάλωση των αβοκάντο σχεδόν τριπλασιάστηκε τα τελευταία 10 έτη φτάνοντας τους 47.000 τόνους το 2016 (+24% σε σχέση με το 2015).
 
Στην Ιταλία τα τροπικά φρούτα καταναλώνονται σε πολύ μικρότερη ποσότητα, αλλά έχουν πολύ μεγαλύτερη αυξητική τάση. Η κατανάλωση των Αβοκάντο αυξήθηκε από του 3.600 τόνους το 2007 στους 13.000 το 2016, ενώ των μάνγκο απο τους 4.500 τόνους το 2007 στους 9000 το 2016».
 
Ο ερευνητής του Πανεπιστημίου Davis της Καλιφόρνια κ. Carlos Crisosto, μίλησε για τις κατάλληλες μεθόδους μεταχείρισης των μάνγκο και των αβοκάντο στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Παγκοσμίου Οργανισμού Αβοκάντο Xavier Equihua και ο Διευθυντής έρευνας της εθνικής επιτροπής για το Αβοκάντο μίλησαν για το μάρκετινγκ των αβοκάντο και των μάνγκο στην Ευρώπη και Αμερική αντίστοιχα.
 
Η πρώτη ημέρα του συνεδρίου τελείωσε με το σεμινάριο με θέμα «Πώς να πουλήσετε Μάνγκο και Αβοκάντο», με την συμμετοχή του Raffaele Spreafico, Διευθυντή μάνατζμεντ της Spreafico του Luca Garletti, Διευθύνων σύμβουλου της McGarlet, του Ulrich Spieckermann Διευθύνων σύμβουλου της εταιρείας Eurogroup και του Διευθυντή του διαφημιστικού τμήματος της Nature’s Pride.
 
Υπεγράφη το μανιφέστο εμπόρων χονδρικής
Οι επιχειρηματίες χονδρικής, ετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν νέες προκλήσεις, καταδεικνύοντας νέους στόχους και ενισχύοντας την ομαδική εργασία σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
 
Το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση έγινε στην Macfrut, όταν η Εθνική Ομοσπονδία Εμπόρων Χονδρικής Φρούτων και Λαχανικών, η Συνομοσπονδία Ισπανών Εμπόρων Χονδρικής, και η Ένωση των Γάλλων Εμπόρων Χονδρικής, υπέγραψαν το ευρωπαϊκό μανιφέστο, κατα τη διάρκεια του συνεδρίου με θέμα "Οι προκλήσεις των Αγορών Χονδρικής στα νέα σενάρια διανομής στην Ευρωπαϊκή Ένωση: μια συζήτηση για τα μοντέλα.
 
Διάφορα θέματα κλειδιά, τα οποία συμπεριλαμβάνονται στο μανιφέστο, αναφέρθηκαν από τον κ. Valentino Di Pisa, πρόεδρο της Fedagromercati Nazionale. «Η ανανέωση της αγοράς, νέες εργασιακές ώρες, απο νυχτερινές σε ημερήσιες βάρδιες, η ανάπτυξη στον αστικό εφοδιασμό, η διεθνικοποίηση, η ανάπτυξη ενός ευρωπαϊκού σήματος ποιότητας, νέες σχέσεις με άλλους παίχτες στην εφοδιαστική αλυσίδα και συνεργασίες στον κλάδο για την προβολή Ευρωπαϊκών εργασιών. Θα φέρουμε αυτά τα θέματα στην προσοχή των Εθνικών και Ευρωπαϊκών ιδρυμάτων».
 
Ο κ. Claudio Scalise ειδικός στο Marketing εξήγησε ότι οι δυναμικές έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια και οι έμποροι χονδρικής θα πρέπει να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες τους και τον εφοδιασμό έτσι ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει τους μεγάλης κλίμακας λιανοπωλητές, και να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που παρέχονται από το ηλεκτρονικό εμπόριο και τους μικρούς λιανοπωλητές.
 
Μία συζήτηση στρογγυλής τράπεζας, έλαβε χώρα στη συνέχεια ανάμεσα στον Διευθύνων Σύμβουλο της UNCGFL, τον πρόεδρο της COEMFE κ. Andrés Suárez και τον πρόεδρο της Italmercati κ. Fabio Pallottini.

 
 

Επιστροφή

1990-2018 © www.agrotypos.gr. All rights reserved. XE: 0,484375 sec | Top
English version | Facebook | Twitter | Youtube | Olive clima | Credits | Xρήση Cookies | Τρόποι Πληρωμής | Bug report Αναφορά σφάλματος | Mobile version