Είσοδος μελών

Χρήστης:
Κωδικός:
Να με θυμάσαι 

Απόκτηση πρόσβασης
Yπενθύμιση στοιχείων πρόσβασης στο e-mail σας.
 

 
e-shop

Tags

ΑΓΡΟΤΕΣ & ΔΗΜΟΣΙΟ

ΑΜΠΕΛΙ & ΔΕΝΔΡΑ

ΑΡΟΤΡΑΙΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΕΚΤΡΟΦΕΣ

ΚΗΠΕΥΤΙΚΑ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΑ

ΠΛΗΡΩΜΕΣ

ΦΟΡΕΙΣ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ

 
Περιοδικό

 
Για συνδρομητές

Αγροτύπος Forum

Οινοτουρισμός στην Ισπανία: Ετήσια έσοδα 67 εκατ. ευρώ και προσπάθεια για περαιτέρω αύξηση

Οινοτουρισμός στην Ισπανία: Ετήσια έσοδα 67 εκατ. ευρώ και προσπάθεια για περαιτέρω αύξηση


Ο κλάδος του τουρισμού στην Ισπανία αντιπροσωπεύει το 10% του συνολικού ΑΕΠ της χώρας, ενώ σε αριθμό τουριστών φθάνει τα 80 με 82 εκατ. ετησίως. Ωστόσο, η Ισπανία πλέον στοχεύει στη μεγαλύτερη αποδοτικότητα του τουρισμού (έσοδα) παρά στην ποσοτική αύξηση του αριθμού των τουριστών. Ένας τρόπος για να πετύχει αυτόν τον στόχο είναι η ανάπτυξη του οινοτουρισμού.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) της Ελληνικής Πρεσβείας στη Μαδρίτη, παρά το γεγονός ότι η χώρα διαθέτει τους περισσότερους αμπελώνες παγκοσμίως, τα έσοδα που προέρχονται από τον οινοτουρισμό είναι μόλις 67 εκατ. ευρώ, ενώ τα αντίστοιχα για τη Γαλλία είναι 5,2 δισ. ευρώ και για την Ιταλία 3 δισ. ευρώ

Ωστόσο η χώρα έχει κερδίσει ένα πολύ καλό όνομα στον τομέα της αμπελουργίας και του τουρισμού γενικότερα και αυτό χάρη στους προορισμούς οίνου και τα οινοποιεία που διαθέτει, καθώς επίσης και στη διαμονή και τις ελκυστικές προσφορές που προορίζονται για τους τουρίστες.

Από τη δεκαετία του 1980, το ισπανικό κράτος έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο στη γαστρονομία, κυρίως χάρη στα εγχώρια προϊόντά της (π.χ. jamón ibérico). Αντιστοίχως, το ίδιο επιθυμεί να πράξει με περισσότερη στόχευση στο εξής στον τομέα της οινοποιίας, εφόσον η παραγωγή οίνου συνδέεται άμεσα με τον ισπανικό πολιτισμό.

Συγκεκριμένα, μέσω της επεξεργασίας εξειδικευμένων στατιστικών πληροφοριών, η Ισπανία ετοιμάζει την επανατοποθέτηση των οινικών προϊόντων, τον ανασχεδιασμό και τη βελτίωση της ποιότητάς τους, την έμφαση σε οινικά προϊόντα που συνδέονται με τον πολιτιστικό τομέα και τη δημιουργία πίστης σε αυτά, με απώτερο στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας της οινικής αγοράς και των κλαδικών επιχειρήσεων.

Επιπλέον, απαιτείται ανασχεδιασμός των προϊόντων γαστρονομίας με σκοπό να ανταποκρίνονται στις επιταγές του μελλοντικού τουρισμού συνδυαστικά με τους οίνους.

Τέλος, υπάρχει η ανάγκη όχι μόνο προσέλκυσης οινογνωστών αλλά και προσφορών ευρύτερου περιεχομένου, καθώς και η ύπαρξη εξειδικευμένου προσωπικού μάρκετινγκ.

«Τα ανωτέρω αποτελούν προκλήσεις όχι μόνο για την Ισπανία αλλά και για όλες τις χώρες που αποτελούν σημαντικές παραγωγούς οίνου, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα», δηλώνει στον ΑγροΤύπο ο εκπρόσωπος του Γραφείου ΟΕΥ στη Μαδρίτη.

 
 

Επιστροφή

1990-2018 © www.agrotypos.gr. All rights reserved. XE: 0,453125 sec | Top
English version | Facebook | Twitter | Youtube | Olive clima | Credits | Xρήση Cookies / Πολιτική Απορρήτου | Τρόποι Πληρωμής | Bug report Αναφορά σφάλματος | Mobile version